Conflict & Agressie

De training ‘Omgaan met weerstand van klanten’ omvat een theoretische e-learning module met aansluitend een praktijktraining. Deze praktijktraining is zeer zinvol om uw medewerkers aan te bieden. Situaties die zij tijdens hun werkzaamheden meemaken, kunnen zij oefenen met een professionele acteur. Daarmee vergroten zij hun vaardigheden in het omgaan met agressief gedrag.


Doel
Na afloop van de training beheersen de deelnemers de vaardigheid om adequaat te reageren op weerstand van klanten via het aanleren van verbale agressiehantering.


Programma
Communiceren

  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Gedrag verandert gedrag
  • Assertieve communicatie
  • Praktijksituaties via rollenspel

 
Casus
De training kenmerkt zich door afwisseling van theorie en praktijkoefeningen. Hierdoor oefent de deelnemer het geleerde direct in de praktijk. De casussen komen uit de praktijk van de deelnemers. De trainer stelt deze samen op basis van de informatie die zij voorafgaande aan de training, tijdens de training of tijdens de analyse melden. Na een gespeelde casus geven zowel de deelnemers als de trainer feedback.


Duur
De praktijktraining ‘Omgaan met weerstand van klanten’ duurt 1 avond van 3,5 uur. De e-learning module duurt 20 minuten.


Certificaat
De deelnemers ontvangen na afloop van de training een certificaat.


Kosten
De kosten voor de e-learning en praktijktraining ‘Omgaan met weerstand van klanten’ bedraagt € 750,- per avond. Maximaal 8 personen per avond. Indien wenselijk kunnen meerdere avonden per week worden geboekt.

Leden van Uneto VNI betalen slechts € 599,-. Dit bedrag is inclusief inzet acteur en exclusief btw en reiskostenvergoeding voor de trainer en acteur (vanaf 50 km vanaf Alblasserdam 19 eurocent per kilometer).